[WMCA Programs] Fwd: Recommandations de consultant

Informations Wikimedia Canada info at wikimedia.ca
Mon Jun 22 15:03:06 EDT 2020

(English follows)

Bonjour,

Voir ci-dessous un courriel reçu dans la boîte info de quelqu'un qui
"recherche un consultant pour Wikipédia" pour "l'encadrer dans son processus
d'écriture pour Wikipédia". Je ne suis pas certain quoi répondre.

Merci,

(English version)

See below an email received in the info box about someone who is "looking for
a consultant for Wikipedia" to "assist him is in process to write for
Wikipedia". I'm not sure what to reply.

Thanks,

Jean-Philippe Béland

--
Wikimédia Canada, chapitre national soutenant Wikipédia
535 avenue Viger Est, Montréal (Québec)  H2L 2P3
info at wikimedia.ca
--
Wikimedia Canada, national chapter supporting Wikipedia
535 Viger East Avenue, Montreal, Quebec  H2L 2P3
info at wikimedia.ca

---- Forwarded message from Sébastien Pesot <sebastien at pesot.ca> ---