[WMCA Comms] November Newsletter to review // Infolettre de novembre à réviser

Jean-Philippe Béland jpbeland at wikimedia.ca
Tue Nov 16 08:25:40 EST 2021

(Le français suit)

Good day Board,

I prepared the draft of WMCA's November Newsletter here:
https://docs.google.com/document/d/1caDOLoDX6Ips5sKlHTTmW0S1YzzrNQvpkMa93Mm-UZg/edit#

Let me know if there are things to add, and do not hesitate to comment in
the document for changes. As suggested by Ha-Loan, this month, the
newsletter will be sent this Thursday 18 November in order to have more
people, hopefully, filling the survey on the weekend.

Thanks!

(Version française)

Bonjour CA,

J'ai préparé l'ébauche de l'infolettre de novembre de WMCA ici :
https://docs.google.com/document/d/1caDOLoDX6Ips5sKlHTTmW0S1YzzrNQvpkMa93Mm-UZg/edit#

Veuillez m'informer s'il y a des choses à ajouter et n'hésitez pas à
commenter dans le document pour des changements. Tel que suggéré par
Ha-Loan, ce mois-ci, l'infolettre sera envoyée ce jeudi 18 novembre afin
d'avoir plus de gens, espérons-le, qui rempliront le sondage en fin de
semaine.

Merci !

JP