[WMCA Comms] Infolettre de juin / June Newsletter

Jean-Philippe Béland jpbeland at wikimedia.ca
Fri May 29 18:35:27 EDT 2020

(English follows)

Bonjour,

Je vais envoyer un nouveau format d'infolettre de WMCA à partir de juin. Je
vous invite à réviser le contenu sur Google Docs :
https://docs.google.com/document/d/1caDOLoDX6Ips5sKlHTTmW0S1YzzrNQvpkMa93Mm-UZg/edit.
Commentez directement dans le document. Par la suite, je vais transférer le
contenu dans le logiciel de gestion d'infolettres (en ligne) que je vais
utiliser. Mon intention est d'envoyer l'infolettre ce lundi 1er juin,
spécialement parce que l'un des messages (#1Bib1Ref) sera déjà terminé le 5
juin.

Merci !

(English version)

Good day,

I will send a new format of newsletter for WMCA starting in June. I invite
you to review the content on Google Docs:
https://docs.google.com/document/d/1caDOLoDX6Ips5sKlHTTmW0S1YzzrNQvpkMa93Mm-UZg/edit.
Comment directly in the doc. Afterwards, I will transfer the content on the
newsletter manager software (online) that I will use. My intent is to send
the newsletter on Monday June 1st, especially since one of the news
(#1Lib1Ref) will be already over on June 5th.

Thanks!

JP