[WMCA Board] Board mailing list / Liste de distribution pour le CA

Jean-Philippe Béland jpbeland at wikimedia.ca
Tue May 12 13:07:56 EDT 2020

(Le français suit)

Good day all,

You should have received an email letting you know that you have been added
to the "Board" mailing list. The email address to post to the list is
board at discussions.wikimedia.ca.

Please use this list for all future internal communications of the Board
(instead of board at wikimedia.ca). Only Board members and myself are members
of this list.

If you didn't receive an email welcoming you to this list, or if you have
any problems, please let me know.

Thank you,

(Version française)

Bonjour à toutes et à tous,

Vous devriez avoir reçu un courriel vous mentionnant que vous avez été
ajouté(e)s à la liste de distribution "Board". L'adresse de courriel pour
envoyer un message à la liste est board at discussions.wikimedia.ca.

Veuillez utiliser cette liste pour toutes les futures communications
internes du CA (au lieu de board at wikimedia.ca). Seulement les membres du CA
et moi-même sont membres de cette liste.

Si vous n'avez pas reçu un courriel vous souhaitant la bienvenue à cette
liste, ou si vous rencontrez des problèmes, veuillez m'en informer.

Merci,

JP